Natalia Oreiro,A Happy Mother

January,26th,2012 the date of birth of Merlin Atahualpa Mollo Oreiro,Natalia Oreiro’s first son Feliz Vida,Merlin!!
January 26, the day, Natalia Oreiro and Ricardo Mollo became parents in the hospital el Sanatorio de los Arcos in Palermo (Buenos Aires, Argentina), as reported Teleshow.com physicians.
It is reported that the mother and baby feel good.
Delivery was by Caesarean section, it is believed that the first few hours, the actress was cramping, but then the doctors have decided to birth this way.

La cantante uruguaya Natalia Oreiro (de 34 años) y el músico Ricardo Mollo dieron la bienvenida a su primer hijo en común, el cual lleva por nombre Merlín Atahualpa.

El bebé llegó al mundo ayer jueves en el hospital Los Arcos, de Buenos Aires, Argentina, nació por cesárea y pesó 3.474 kilogramos.

Ricardo, guitarrista y cantante de la banda argentina de rock ‘Divididos’, es padre de dos niñas fruto de un matrimonio anterior, mientras que éste es el primogénito de Natalia.

Por supuesto el interés se centró en la extraña elección del nombre, lo cual fue decisión de Ricardo para mantener la tradición familiar de que las siglas de sus hijos sean MAM, tal como se llamaba la banda que compartió hace tiempo con su hermano Omar.

Las hijas de Ricardo se llaman Martina Aldabel y María Azul, mientras que las de Omar son Maia Aylem y Melisa Alejandra, así que el pequeño Merlín Atahualpa se convirtió en el primer hombre de la nueva generación, cuyo segundo nombre hace honor al decimotercer gobernante inca.
Here is all related about the event:

And here is what her sister,Adriana declared about this special event in Natalia’s life:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: